The Falcon and the Winter Soldier
Marvel Studios'dan "The Falcon and The Winter Soldier"da, Anthony Mackie Sam Wilson/Falcon olarak ve Sebastian Stan Bucky Barnes/Kış Askeri olarak rol almaktadır. "Avengers: Endgame"in son sahnelerinde bir araya gelen bu ikili, yeteneğinin ve sabrının sınandığı küresel bir macerada birlik olur.
Marvel Studios'dan "The Falcon and The Winter Soldier"da, Anthony Mackie Sam Wilson/Falcon olarak ve Sebastian Stan Bucky Barnes/Kış Askeri olarak rol almaktadır. "Avengers: Endgame"in son sahnelerinde bir araya gelen bu ikili, yeteneğinin ve sabrının sınandığı küresel bir macerada birlik olur. Yönetmenliğini Kari Skogland'ın ve baş yazarlığını Malcolm Spellman'ın yaptığı bu altı bölümlük dizide aynı zamanda Daniel Brühl Zemo'yu, Emily VanCamp Sharon Carter'ı ve Wyatt Russell John Walker'ı canlandırmaktadır.