Yaban
Evliliğinin sona ermesi ve annesinin ölmesiyle Cheryl, bütün umudunu kaybeder. Yıllarca süren pervasız ve yıkıcı yaşamdan sonra ani bir karar almıştır. Hiçbir deneyimi olmamasına rağmen, sadece saf kararlılıkla hareket eden Cheryl, tek başına Pasifik Zirve Yolu’nda 1.500 km’den fazla yürüyecektir. YABAN, çılgın, güçlü ve sonunda kendisini iyileştirecek bir yolculukta tüm zorluklara karşı savaşan bir genç kadının dehşetini ve keyfini güçlü bir şekilde aktarıyor.