Jane
Daha önce görülmemiş, 100 saatten fazla arşiv görüntülerinden yola çıkan yönetmen Brett Morgen, şempanze araştırmaları doğal dünyayı anlamamızda devrim yaratan kadın, JANE'in hikayesini anlatıyor. Efsanevi besteci Philip Glass'tan zengin bir orkestra müziğine sahip film, dünyanın en hayran olunan çevrecilerinden biri haline gelen öncü Jane Goodall'ın samimi bir portresini sunuyor.