New Mexico'nun tepelerinde, Ulusal Muhafız askerlerinden oluşan bir birlik, pusuda bekleyen bir yamyam mutant kabilenin saldırısına uğrar.
Carter ailesiyle başlayan şey, Carter ailesiyle sona ermez. New Mexico'daki Yuma Flats Eğitim ve Test Merkezi, silahlardan erkeklere kadar her şeyi test etmek için ABD ordusu tarafından kullanılan 4.000 kilometrekarelik yasak çöl arazisi ve dağlardan oluşur. Ulusal Muhafız askerlerine, temel eğitimlerinin henüz yarısındayken, hayatlarını sonsuza dek değiştirecek bir görev verilir. Üstlerinde yükselen dağdan bir tehlike sinyalinin yanıp söndüğünü fark eden çavuşları, hepsini bir arama kurtarma görevine götürmeye karar verir. Şimdi, Ulusal Muhafız askerleri, New Mexico'nun ıssız tepelerinde saklanan yamyam mutantlara karşı şiddetli bir savaşla yüzleşmek zorunda kalırlar.