548 Days: Abducted Online
Genç Patricia Aguilar’ın kaybolmasıyla ailesi perişan olur. Haftalarca yürekleri kan ağlayan aile, Patricia’nın yaşadığını öğrenince tekrar hayata bağlanır. Ama Patricia, biri onu kontrol ediyormuşçasına garip davranmaktadır. Bir süre sonra aile, kızlarının bir tarikatın gurusu tarafından kandırılıp Peru’ya gittiğini öğrenir, Patricia direnmesine rağmen ailesi onu geri almak için çabalar. Kahramanlarının gözünden anlatılan bu hikâye, yaşadığı trajedinin üstesinden gelen bir aileyi konu alıyor.