The Good Mothers
Gerçek bir hikâyeden uyarlanan The Good Mothers, Ndrangheta mafyası içinde büyüyen ve Calabria'ya yeni gelen savcı Anna Colace ile iş birliği yapmaya karar veren üç cesur kadının hayatını anlatıyor. Suç imparatorluğunu zayıflatmak için hayatları ve çocuklarının geleceği için savaşan üç kadının hikâyesi.