Aslan Koruyucular
Zuka Zama! Aslan Koruyucular birleşti ve şimdi SAVUNMAYA hazır! En Kudretli Kion, en cesur Bunga, en hızlı Fuli, en güçlü Beshte ve en keskin görüşlü Ono bir araya geldi ve Aslan Kayalığı'nı korumak için takımca dövüşmeyi öğrenmeliler. Yaşam döngüsünü tehdit eden yırtıcılar ya da evlerini tehdit eden tahmin edilemez doğal afetler farketmez, Aslan Koruyucular ne olursa olsun KORUMAK için burada! Aslan Koruyucular'ın lideri Kion, Ataların Kükreyişi'ni serbest bırakmaya hazır!