Prenses Elena
Sihirli krallığını kötü bir büyücüden kurtaran Prenses Elena, artık ailesinin ve arkadaşlarının da yardımıyla Avalor'u yönetmeyi öğrenmelidir.
Prenses Elena'nın yolculuğu, uzun zaman önce kötü sihirbaz kadın Shuriki tarafından ailesi ve krallığı alınınca başladı. Elena tahtın haklı mirasçısıdır, fakat sadece 16 yaşındadır ve Büyük Konsey'in de yardımıyla Avalor'u yönetmeyi öğrenmesi gerekmektedir. Elena'nın yanında olan bazı sihirli arkadaşları ile yaşayacakları maceralar, dikkatli olmak, esneklik ve merhametli olmak gibi büyük lider özelliklerinin bu yeni görevde gerekli olduğunu anlamasını sağlayacak.