Likes for Sale
Geleneksel yöntemlerle şöhrete ulaşmayı başaramamış bir oyuncu olan Wagner, çılgın guru Johnny Silva’dan yardım ister. Johnny’nin "başarıya ulaşana kadar rol yap" tarzındaki tavsiyesi Wagner’in internet fenomeni olmasını sağlar. Artık milyonlarca takipçisi, sahte aşkları ve sahte sinema başarıları vardır. Wagner internet fenomeni olarak duvara toslayana kadar tam gaz gitmeye kararlıdır ama iptal kültürü de yakasını bırakmayacaktır.
Brezilya yapımı bu komedide, başarısız bir aktör olan Wagner, huzurevlerinde ve çocukların doğum günü partilerinde küçük gösteriler yaparak kıt kanaat geçinmeye çalışmaktadır. Sayısız başarısız casting başvurusundan sonra, çılgın guru Johnny Silva’dan yardım ister. Johnny’nin ne pahasına olursa olsun şöhreti kovalamak gerektiği tavsiyesine uyan Wagner, bir ünlüyle sahte bir aşk ve bir aksiyon filminde sahte bir rol de dâhil olmak üzere, kendine sosyal medyada tamamen sahte bir hayat inşa eder. Bu yöntemin sonuç vermesi Wagner’i de şaşırtacaktır. Milyonlarca takipçi kazanır ve bir filmde gerçek bir rol kapar. Ama internet fenomenliğinin bedeli, sürekli linç yemek ve iptal edilme tehlikesiyle yaşamaktır. Johnny’nin tavsiyelerini adım adım uygulayan Wagner, kendisini zorlayan ve interneti sarsan çılgınca ve tehlikeli gösteriler yapar. En büyük gösterisinin başarısı üzerine önemli bir filmde oynama teklifi alan Wagner, bu proje için İspanya’ya doğru yola çıkar ama uçağı gizemli bir şekilde ortadan kaybolur. Bütün dünya aynı soruyu sorar: Wagner nerede?