Death in the Dorms
Ebeveynler çocuklarını üniversiteye gönderirken, çocuklarının geleceği için gurur ve umutla doludurlar. Bu yüksek öğrenim kurumları hayallerin başladığı yer olmalıdır - kabusların değil. Yine de ülkenin dört bir yanındaki üniversitelerde şok edici cinayet vakaları yaşanıyor. Yatakhane Cinayetleri, farklı okullarda hayatları anlamsızca son bulan öğrencilerin hikâyelerini anlatıyor. Ancak bu trajedilerin ardından değişim için umut beliriverir.