Wild Crime
Milli Park Sistemi 340 milyon dönümden oluşur ve bu kamusal arazide işlenen suçların soruşturmasından yalnızca 34 özel ajan sorumludur. ABC News’un ilk Hulu Orijinal Dizisi olan "Wild Crime", her sezon yeni bir davayla ilgilenen ve Amerika’nın en sarp ve uzak arazilerinde asayiş sağlamaya çalışan bu uzman ajan ekibinin yürüttüğü soruşturmaları anlatır.