Deha
Deha, dünyanın en parlak zekalı yenilikçilerinin kişisel ve mesleki hayatlarına odaklanan bir antoloji dizisidir. İlk sezon Albert Einstein'ın hayatını anlatır. İkinci sezon bizi İspanya'ya, Pablo Picasso'nun tablolarına götürür. Üçüncü sezon Aretha Franklin'in yaşamına ve karşılaştığı zorluklara bir bakış sunar.