Black is King
Beyonce'nin bu görsel albümü, kendi taçlarını aramakta olan günümüzün genç kralları ve kraliçeleri için "Aslan Kral" derslerini yeniden tasarlar. Siyahi ailelerin zaman içindeki yolculukları, genç bir kralın ihanet, sevgi ve öz kimlik ile ilgili masalıyla onurlandırılır.