Goldi ve Ayıcık
Goldilocks ve Üç Ayı masalını biliyorsunuzdur. Peki, o masal bittikten sonra ne olduğunu biliyor musunuz? Goldilocks, Ayıcık'tan özür diler ve onlar birbirlerinin en iyi arkadaşı olurlar.
Goldilocks ve Üç Ayı masalını biliyorsunuzdur. Peki, o masal bittikten sonra ne olduğunu biliyor musunuz? Goldilocks, yulaf lapasını yediği, sandalyesini kırdığı ve yatağını dağıttığı için Ayıcık'tan özür diler ve onlar birbirlerinin en iyi arkadaşı olurlar! Bu ayrılmaz dostları bu aralar hep Masal Ormanı'nda koşuştukları maceraların içinde bulabilirsiniz.