Grey's Anatomy
Yüksek yoğunluklu tıbbi drama, Meredith Grey'i ve her gün ölüm kalım kararlarıyla karşı karşıya kalan Grey Sloan Memorial'daki doktor ekibini takip ediyor. Birbirlerinde teselli ve bazen de arkadaşlıktan fazlasını buluyorlar. Birlikte ne tıbbın ne de ilişkilerin siyah beyaz olarak tanımlanabileceğini keşfediyorlar.