Grid
Dünya, gezegensel savunma kalkanı olan Grid'in koruması altında yıkıcı güneş rüzgarlarından kurtulur. Büro çalışanı Kim Saeha, bir katille karşılaşır. Bir dedektif olan Jung Saebyeok, katili tutuklamak için görevlendirilir. Kaçağın peşindeyken inanılmaz bir olaya tanık olur. Bu, insanlığı bir kıyametten kurtaran şeyin ardındaki gizemli gerçeğin peşine düşen bir gerilim dizisi.