Hamster ve Gretel
Uzaylılar tarafından 9 yaşındaki Gretel ile evcil hamsteri Hamster'a süper güçler verilir. Görevleri mi? Kendilerini ifşa etmeden bir dizi farklı süper kötüyü yenmek!
Gretel Grant-Gomez ile evcil hamsteri Hamster'a uzaylılar tarafından süper güçler ve "Dünya kahramanı" olma büyük sorumluluğu verilir! Gretel'in ağabeyi Kevin ise bir aksilik sonucu sadece "süper kahramanımsı" olur. Ancak genellikle her görevin arkasındaki beyin odur! Şimdi Hamster ve Gretel dünyayı birbiri ardına süper kötülerden kurtarmak ve bunu yaparken kimliklerini gizli tutmak zorundadır!