Greenlerin Büyükşehir Maceraları
Greenlerin Büyükşehir Maceraları, benzersiz kız kardeşi Tilly, bunalmış babası Bill ve alıngan büyükannesi Alice'in de aralarında bulunduğu çılgın ailesiyle birlikte büyük şehre taşınan yaramaz ve iyimser taşra çocuğu Cricket Green'in sıra dışı maceralarını anlatan bir komedi-macera dizisidir. Cricket'ın doğal merakı ve coşkusu onu ve ailesini destansı yolculuklara ve yeni komşularının kalplerine götürür.