How to Get Away with Murder
Zeki, karizmatik ve baştan çıkarıcı Profesör Annalise Keating, “How to Get Away with Murder” adlı dersinden dört hukuk öğrencisiyle tanışır. “Grey's Anatomy” ve "Scandal"ın baş yapımcıları Shonda Rhimes ve Betsy Beers'in bu seksi, merak uyandırıcı, usta işi hukuk gerilimindeki karakterler, öğrendiklerini gerçek hayatta uygulamak zorunda kalacaklarının farkında değillerdir.