Pixar Popcorn
Hemen bir Pixar atıştırmalığı kapın! Bu mini kısa dizilerde en sevdiğiniz karakterler yepyeni tek lokmalık hikayelerle karşınızda. Hızlı bir Pixar eğlencesi yaşayabilmemiz amacıyla doğrudan Pixar animasyon sanatçıları tarafından üretilmiştir.