Kayıp Balık Nemo
Kayıp Balık Nemo, sizi Avustralya’nın Büyük Bariyer Resifi’nin nefes kesici su altı dünyasına götüren eğlenceli bir macera. Nemo'nun koruyucu babası olan Marlin ve unutkan, mavi balık Dory; destansı bir yolculuğa atılırlar.
Toy Story (Oyuncak Hikâyesi) ve Monsters, Inc. (Sevimli Canavarlar) filmlerinin Akademi Ödüllü yapımcılarından Kayıp Balık Nemo, sizi Avustralya’nın Büyük Bariyer Resifi’nin nefes kesici su altı dünyasına götüren eğlenceli bir macera. Bir palyaço balığı olan Nemo beklenmedik bir şekilde evinden çok uzaklara sürüklendiğinde, onun koruyucu babası Marlin ve unutkan, mavi balık Dory; vejetaryen köpek balıkları, arkadaş canlısı sörfçü kaplumbağalar, hipnotize edici deniz anaları ve aç martılar ile karşılaştıkları destansı bir yolculuğa atılırlar. Kayıp Balık Nemo’nun çığır açan bilgisayar animasyonları üst düzey bir seyir keyfi yaşatmaktadır. Kahkahalar ve yoğun duygular içinde kendinizi Kayıp Balık Nemo’yu tekrar tekrar izlerken bulacaksınız!