Marvel Spidey ve İnanılmaz Arkadaşları (Kısalar)
Spidey ve inanılmaz arkadaşları kötülerle savaşarak başı dertteki insanları kurtarmak için el ele verir. Sorunları çözerken Spidey'ye yardım eden iyilerle tanışın!