Marvel's Ultimate Comics
Örümcek Adam, birkaç dolandırıcının Stark Enterprises tesisini soymasını engelledikten sonra, Iron Man buna karşılık ona iş eğitimi vermeye karar verir. Kötü adam Zıplayan Batroc yeni güçlerle geri döndüğünde, planı suya düşer. Black Panther, Wakanda’da yapılacak olası bir uluslararası zirve toplantısının güvenlik işini görüşmek üzere, Everett K. Ross tarafından ziyaret edilir. Ziyaret, süper zalim Hayalet tarafından beklenmedik bir şekilde kesintiye uğratılır.