Mickey Mouse Çılgın Maceralar
Sosisli! Sosisli Tepe’deki yeni evinde Mickey ve arkadaşlarıyla kaynaşın! Mickey, Donald, Goofy, Minnie, Daisy ve Pluto ile Chip ve Dale'in yepyeni sürprizleri var! İster tek boynuzlu at arıyor olsunlar, isterse çocuklara beyzbol oynamayı öğretiyor ya da yaramaz kediciklerle ilgileniyor olsunlar, Mickey ve arkadaşları her zaman arkadaşlık, takım çalışması, yardımlaşma, macera ve tonlarca kahkaha ve neşeyle harika zaman geçirirler!