Pijamaskeliler
Hayvan tılsımlarının gücüyle Greg, Kertenkele'ye; Amaya, Baykuş Kız'a ve Connor da Kedi Çocuk'a dönüşür! Kıyafetleri pijama gibi görünebilir ama onlar Pijamaskeliler!
Gündüzleri, geceyi mahveden kötülerden kurtarırken Connor, Amaya ve Greg'in süper kahraman maceralarına eşlik edin. Hayvan tılsımlarının gücüyle Greg, Kertenkele'ye; Amaya, Baykuş Kız'a ve Connor da Kedi Çocuk'a dönüşür! Kıyafetleri pijama gibi görünebilir ama onlar Pijamaskeliler! Bu yüzden dikkat edin Gece Vakti Kötüleri, Pijamaskeliler geliyor!