Ne Kadar Harika Bir Gün
Günlük işler hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı! Oyun vakti mi yoksa uyku zamanı mı? Uyuyacak mıyız yoksa yemek mi yiyeceğiz? Sabah, öğlen, akşam, gece fark etmeden günün her saatini eğlenceli hale getiren bu yeni şarkıları söylemeye başlayalım!