Charlie & Şekiller
Charlie ile farklı şekilleri keşfedin. Charlie şekil arkadaşlarıyla oynamayı ve onların şekil özelliklerini kullanarak yeni nesneler oluşturup farklı görevleri çözmelerine yardım etmeyi sever.
Charlie ve arkadaşları saklambaç oynarlar, yelken açarlar ve ağaçta takılmış topu bulurlar.
Şekiller, kimin en uzun süre ters durabileceğini ve kimin en güçlü olduğunu görmek için yarışır.
Paralelkenar gösteri yapacak sahne bulamaz. Daire, Kare'ye nasıl yuvarlanacağını öğretmeye çalışır.
Beşgen, Charlie'nin resmini çizer. Kalp, uçurtma partisindeki uçurtmalar gibi uçmak ister.
Prenses Yıldız değneğini düşürür. Charlie ve arkadaşları köprüdeki bir çukuru onarmaya çalışır.