Paradise
“Paradise”, dünyanın en önde gelen kişilerinin yaşadığı sakin bir toplulukta geçer. Ancak şok edici bir cinayetin işlenmesinin ardından ciddi sonuçlar doğurabilecek bir soruşturmanın açılmasıyla bu sükûnet son bulur.