The Amateur
Bu casusluk gerilim filminde Charlie Heller (Rami Malek), CIA için Langley'de çalışan çok zeki ama son derece içine kapanık bir şifre çözücüdür. Londra'daki terör saldırısında karısı ölen ve amirleri harekete geçmeyi reddeden Heller, tehlikeli bir yolculuğa çıkar ve sorumluları cezalandırmak için silah olarak sadece zekâsını kuşanarak dünya çapında bir köşe kapmacaya atılır.
Charlie Heller (Rami Malek), CIA'in Langley'deki genel merkezinin bodrum katı ofisinde çalışan çok zeki ama son derece içine kapanık bir şifre çözücüdür. Londra'daki bir terör saldırısında karısı ölünce hayatı altüst olur. Amirleri harekete geçmeyi reddedince, Heller dizginleri eline alır ve sorumluları yakalamak için dünya çapında tehlikeli bir yolculuğa çıkar. Peşindekileri atlatmak ve intikamını almak için elindeki en önemli silah zekâsıdır. Filmde ayrıca Rachel Brosnahan, Caitríona Balfe, Michael Stuhlbarg ve Laurence Fishburne rol alır. "The Amateur"ün yönetmeni James Hawes. Robert Littell'ın romanından uyarlanan senaryosu ise Ken Nolan ve Gary Spinelli'ye ait.