Return to Las Sabinas
Gracia ve Paloma, babaları Emilio'ya bakmak için Las Sabinas'a geri döner. Gracia, artık Esther ile nişanlı olan çocukluk aşkı Miguel ile yeniden bir araya gelir. Paloma ailenin topraklarını devralır ve Emilio'ya korkunç bir sırrı söyleyen, köyle ilgili kötü bir planı olan toprak sahibi Paca Utrera ile anlaşmazlık yaşar. Genç Óscar tuhaf koşullar altında ölü bulunur. Manuela, Óscar'ın rahip olan kardeşi Álex'in yardımıyla cinayeti araştırmalıdır.