Secret Invasion
Marvel Studios'un “Secret Invasion”ında, “Captain Marvel”da ilk kez karşılaşmış karakterlerden Nick Fury rolündeki Samuel L. Jackson ve Skrull Talos rolündeki Ben Mendelsohn yer alıyor. Farklı evrenlerden karakterlerin yer aldığı bu dizi, yıllar önce Dünya'ya sızmış ve şekil değiştirme becerileri olan bir Skrull grubunu gösteriyor.