Marvel Comics: Örümcek-Adam
Genç Peter Parker, radyoaktif bir örümcek tarafından ısırıldıktan sonra örümcek benzeri güçlere sahip olduğunu fark eder. Yeni elde ettiği bu yetileri servet ve ün için kullanmayı umarak, başkalarının ihtiyaçlarına karşı egosunun onu kör etmesine izin verir. Böylece kaçan suçluyu yakalamada bir polise yardım etmeyerek, dolaylı olarak Ben amcasının ölümüne sebep olur. Bu başarısızlığı kibrini yıkınca yeteneklerini suçla savaşmak için kullanmaya karar verir ve süper kahraman Örümcek Adam olur. Çeşitli süper kötülerle savaşırken, Peter, özel hayatını da dengelemelidir. Buna kız arkadaşı Mary Jane, Daily Bugle’daki fotoğrafçılık işi ve Örümcek Adam’ın alt edilmesi gereken bir suçlu olduğuna kendini ikna ettiği editörlük işi dahildir.