Kindred
Genç bir Siyah kadın ve yazar adayı olan Dana, yeni evine yerleşmeye başladığında, kendini zamanda ileri geri sürüklenirken, on dokuzuncu yüzyıldan kalma bir plantasyonda bulur ve kanında dolaştığını hiç bilmediği sırlarla yüzleşir.
Octavia E. Butler'ın Kindred adlı romanından uyarlanan dizi, ailevi zorunluluklarla dolu hayatını bir kenara bırakıp Los Angeles'a taşınan ve bir kez olsun tamamen kendisine ait hissettiği bir geleceğe sahip çıkmaya hazır olan genç bir Siyah kadın ve yazar adayı Dana James'i konu alır. Ancak, yeni evine yerleşemeden, kendini zamanda şiddetle ileri geri çekilirken bulur. Kendini on dokuzuncu yüzyıldan kalma bir çiftlikte bulur; bu yer Dana ve ailesiyle dikkat çekici ve yakın bir şekilde bağlantılıdır. Irklar arası bir aşk, Dana'nın geçmişi ve bugünü arasında gidip gelir ve Dana, kanında dolaştığını hiç bilmediği sırlarla yüzleşmeye çalışırken, bağlayan bağların bu çığır açan keşfinde zaman ilerlemektedir.