Sıra Dışı, Gerçek ve En İyiler
Kirby ve Charlie kardeşler, Garip Ama Gerçek dünyasından sıra dışı keşifler ve eğlenceli bilgiler paylaşıyor! Charlie, aksiyon dolu bu bölümlerin nasıl ortaya çıkarıldığına dair perde arkasından bir bakış sunuyor.