Sam'in Gözünden
Dalgıç Sam ile suya atlayın ve su altı canlılarının muhteşem dünyasını keşfedin. Sam Cam, akvaryum uzmanlarıyla çıktığı ve özel röportajlar ile daha da eğlenceli hale gelen okyanus maceralarına gizli bir bakış imkanı sunuyor.