Star Wars Vehicle Flythroughs
Star Wars filmlerinin en ikonik ve sevilen gemileri ve araçlarından bazılarına derinlemesine bakacağınız bu büyüleyici dizi sizi Çok Çok Uzak Bir Galaksi'de uçuş turlarına davet ediyor.