Süper Kediler
Bitsy, Ginny, Sparks ve Buddy! Onlar Süper Kediler! El attıkları her yerde yanlışı doğruya çeviren bu muhteşem dörtlünün görevi dünyayı daha nazik, daha müthiş bir yer yapmak.