Muppet Babies
Muppet Bebekler hayalleri gerçeğe dönüştürmek için burada! Her türlü oyun odası macerasında hayal güçlerini kullanan Kermit, Piggy, Fozzie, Animal, Gonzo ve Summer'a katılın!