The Simpsons
Bu animasyon komedi Springfield'de diziye adını veren aileye odaklanıyor. Baba Homer tipik bir aile babası değil. Nükleer santralde çalışarak ailesine liderlik etmeye çabalıyor ancak çoğu zaman ailesi onu yönetiyor. Sevgi dolu, mavi saçlı aile reisi anne Marge, sorun çıkaran oğlu Bart, çok başarılı kızı Lisa ve bebek Maggie ailenin diğer fertleri.
Bart Simpson gerçekten kötü huylu biri mi? Homer ve Marge bu sorunun cevabını kesinlikle bulmalı.
Gizemli bir alıcı, Lisa'nın gitmek istediği K-pop konserinin bütün biletlerini kapar.
Patty ve Bart, Homer'ı yasal olarak ölü ilan ettirmek için müthiş bir şaka tezgâhlar.
Müdür Skinner okulda evden kaçan bir çocuk bulur ve onu evine almak zorunda kalır.
Gelecekte geçen hikâyede Marge, ergenliğe giren çocuklarının hormonlarıyla boğuşur.
800. bölüm! Marge, Küçük Yardımcı'yı Philadelphia'daki ulusal köpek şovuna kaydettirir.
Homer, Kirk Van Houten'la dostluk kurar ve ikili birlikte bir iş girişimine atılır.