The Walking Dead
Görev sırasında yaralanan küçük kasaba şerifi Rick Grimes komadan uyandığında dünyayı zombi benzeri "aylaklar" tarafından istila edilmiş halde bulur.
The Walking Dead, zombi istilasından sağ kurtulan bir grup insanın hikayesini anlatır. Bazen aralarındaki anlaşmazlık öyle tehlikeli hale gelir ki kimilerinin hayatta kalmak için yapmayacağı şey kalmaz.