Pauline
Pauline, Lukas'la yaşadığı tek gecelik ilişkiden hamile kalır. Hamilelikle ilgili çok yanlış bir şeyler vardır. Luke, şeytanın vücut bulmuş hali ve cehennemin vârisi olduğunu açıkladığında, artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır. İblisler ve melekler cephesi arasında kalan Pauline'in hamileliği ona doğaüstü yetenekler de kazandırır. İyi ve kötü arasındaki destansı savaşta belirleyici güç haline gelir.
Pauline liseden mezun olmak üzeredir ve yurtdışında bir burs kazanması an meselesidir. On dokuz yaşındaki genç kız, Lukas'la yaşadığı tek gecelik bir ilişkiden hamile kalınca her şey değişir. Bu durum tüm planlarını altüst eder ve şu anda Lukas'a karşı bir şeyler hissetmeye ihtiyacı yoktur. Üstelik hamilelikle ilgili çok yanlış bir şeyler vardır. Pauline doğaüstü güçler geliştirir. Lukas'ın şeytanın vücut bulmuş hali olduğunu öğrenir ve melekler ile iblisler arasında kalır - ve cehennem kraliçesinin gözleri onun üzerindedir. Karnındaki küçük iblis, iyi ve kötü arasındaki destansı savaşta belirleyici güç haline gelir. Peki ya Pauline? Onun dünyayı kurtarması gerekiyordu. Ne oluyor be?