Salem
17. yüzyıl Massachusetts’in değişken dünyasında geçen Salem, kötü şöhretli cadı mahkemelerini gerçekte neyin ateşlediğini araştırır ve Amerikan tarihinin, bu karanlık döneminin perde arkasındaki karanlık doğaüstü güçleri ortaya çıkarmak için meydan okur.
Mary, Alden'nin şefkatinin rahatlığını bırakır ve kötülüğü uzak tutmak her şeyi yapmaya kararlıdır.
Mary, kadınlığının gücünü öğrenirken, Cotton hayatını değiştiren haberleri öğrenir.
Salem'in geçmişinden bir hayalet şok edici bir şekilde ortaya çıkarken bir hain ifşa olur.