X-Men '97
"X-Men '97" kendilerinden nefret eden ve korkan bir dünyayı korumak için esrarengiz yeteneklerini kullanan bir mutant grubu olan X-Men'in, daha önce hiç olmadığı kadar zorlandığı, tehlikeli ve beklenmedik yeni bir gelecekle yüzleşmek zorunda kaldığı 1990'ların ikonik dönemini yeniden ele alıyor.