Marvel Comics X-Men
Marvel evreninde mutantlar, genetik özel güçleri olan insanlar, nefret ve korku dolu bir toplum tarafından dışlanmaktadır. Profesör Xavier'in Yetenekli Çocuklar Akademisi mutantlara sığınacak bir yer sağlar.