Zamanda Yolculuk
Tıpkı adli antropoloğun kemikleri analiz etmesi, tarihçinin antik metinleri deşifre etmesi gibi, artık tarihî yerleri "okumak" için teknolojimiz var: tarihin geçtiği binalar, harabeler, manzaralar. Bu dizi, bildiğinizi sandığınız yerleri tamamen yeni bir şekilde anlamakla ilgili. Bu fiziksel ve adli tarihtir: geçmişe ulaşma, ona dokunma imkânımız.