Albert Lin ile Kayıp Şehirler
Kayıp Şehirler, sunucumuz Albert Lin aracılığıyla anlatılan, manşetleri süsleyen keşifler yapmak için yüksek teknolojili arkeolojiyi, nefes kesici görselleri ve gerçek keşifleri bir araya getirir. İddialı yaklaşımla, antik çağın en olağanüstü yerlerinden bazılarına 3D tarama uygulanır. Bu dizide karşınıza, geçmişin gizemlerini canlandırmak için yüksek teknolojili görüntülerle oluşturulmuş güçlü, duygusal hikayeler getirilir.
Albert Lin, eski bir ada şehrini ortaya çıkarmak için Pasifik Okyanusu’ndaki Mikronezya’ya gider.
Albert Lin, El Dorado efsanelerinin ardındaki gerçeği öğrenmek için Kolombiya’ya gider.
Albert Lin, dünyanın en ünlü tarih öncesi anıtının öncesinde nelerin olduğunu ortaya çıkarır.
Nat Geo araştırmacısı Albert Lin, şehrin kökenlerini öğrenmek üzere Ürdün’ün Petra kentine gider.
Nat Geo araştırmacısı Albert Lin, İnkalardan önce gelen medeniyetleri aramak üzere Peru’ya gider.