Check out "Someday - Ballad," performed by Milo Manheim and Meg Donnelly!
"Someday - this could be this could be ordinary / Someday - could we be something extraordinary?" Can you finish the words? Check out "Someday - Ballad" performed by Milo Manheim and Meg Donnelly!