⁦CNCO: Los últimos cinco días⁩
⁦CNCO is the acclaimed reggaeton and Latin pop music group created in Miami on December 13, 2015. That was also the year in which Christopher Vélez, Richard Camacho, Zabdiel de Jesús, and Erick Brian Colón were proclaimed the winners of the first season of "La Banda", a television show broadcasted by the U.S. Spanish-language network Univision. In May 2021, Joel Pimentel, one of the band's members, announced he was leaving. This documentary follows the last five days of CNCO's rehearsals before their last concert... The beginning of a new stage.