Chris Hemsworth: A Road Trip to Remember
In his most personal documentary yet, Chris turns the camera on his own family after his dad’s recent Alzheimer’s diagnosis. They embark on a road trip into their past, exploring the science of social connection and how it can support memory function. They revisit meaningful places and faces, capturing it all as a home movie, and reviving treasured recollections.