Battle of Fates
Is our fate predetermined? And can anyone truly read it? A groundbreaking competition dares to find out. Korea's top 49 top Fate Readers—masters of shamanism, saju, tarot, and face reading—put their pride on the line. Only those who can genuinely read fate will survive. Who will be the winner?